Marketing lokalny to strategia przemyślanych działań skoncentrowanych na promocji Twojej firmy na lokalnym rynku, tam, gdzie prowadzisz swój biznes.
Dzięki marketingowi lokalnemu więcej osób z Twojej miejscowości dowie się o ofercie, zacznie z niej korzystać i polecać ją innym. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą się wyróżnić i przyciągać klientów z najbliższej okolicy.
Lokalny marketing jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które świadczą usługi w danej lokalizacji lub chcą przyciągnąć klientów z określonego regionu.
Lepsza pozycja na tle lokalnej konkurencji – dobra strategia sprawia, że Twoja firma staje się pierwszym wyborem klientów na lokalnym rynku.
Budowanie zaufania i lojalności – promowanie firmy w regionie pomaga zdobywać zaufanie i pozytywne opinie od lokalnych klientów.
Wzrost ruchu klientów i liczby zapytań – lokalny marketing skutecznie generuje wizyty w sklepie, restauracji czy punkcie usługowym.
Większa widoczność w wynikach wyszukiwania lokalnego – Twoja firma jest lepiej widoczna dla klientów z najbliższej okolicy.
Zapewniamy wsparcie marketingowe, które zwiększy widoczność Twojej firmy na lokalnym rynku i przyciągnie nowych klientów.
Tworzymy reklamy Google, które trafiają do klientów w Twojej okolicy, zwiększając ruch i konwersje.
Prowadzimy angażujące kampanie w social media, które przyciągają uwagę lokalnych odbiorców.
Budujemy wizerunek Twojej marki w lokalnej społeczności, wspierając zaufanie i rozpoznawalność.
Full profesjonalne podejście do klienta szczerze polecam, wszystko wytłumaczone jak dziecku, a naprawdę nie miałam pojęcia o pozycjonowaniu
Miałem przyjemność pracować z Panią Dominiką kilka razy, za każdym razem prowadząc kampanie w innych branżach. Jako Klient czułem się bardzo mocno zaopiekowany, a co najważniejsze - transparentnie raportowała prowadzone działania, wyniki i budżety.
Zostaliśmy wysłuchani i już na drugi dzień mieliśmy przygotowaną propozycję działań! Szybko rozpoczęliśmy współpracę i już w pierwszym miesiącu pozycjonowania udało się osiągnąć pierwsze efekty. Obecnie mamy wszystkie frazy w top5, większość w top3. Ruch naszej strony wzrósł o kilkanaście razy, ale zaczynaliśmy od bardzo słabych pozycji.
Dominika zrobiła dla mnie audyt działań marketingowych w social media, ale nie taki typowy, pełen teorii – tylko konkretne wskazówki, które od razu dało się wdrożyć. Same "mięso". Przeanalizowała wszystko, co robiłam, i pokazała, co trzeba poprawić. Jeśli chodzi o komunikację i podejście do tematu, Dominika ma coś, czego brakuje większości osób w jej branży – bardzo dużą etykę pracy oraz szacunek do klienta i jego pieniędzy. Czuć, że naprawdę zależy jej na dobrej współpracy.
Zawsze otrzymywaliśmy profesjonalną obsługę, bardzo szybko kontakt, nawet w weekend (o czym chyba nie powinniśmy wspominać ;)). Najważniejsze jednak, że wszystkie strony, które zlecaliśmy do wypozycjonowania w Google szybko znalazły sie wysoko na interesujące nas frazy kluczowe, a efekty utrzymują się cały czas
Dominika świetnie odnajduje się nie tylko w tradycyjnych mediach offline, ale też w digitalu. Prowadzi, nadzoruje i planuje kampanie dla wielu branż i rynków, a każdą z nich poprzedza odpowiednią analizą, która pozwala jej na prowadzenie efektywnych działań.